琴日放工...之後去at...><飲酒....我又唔識醉啦...係咁飲..
唉....唔好在比我飲啦.....真係死人傢!!!!
通頂返工....哈哈...如果係以前我一定會唔返....
累死我啦...
因為你永遠係我最愛既人...
永遠????且係幾耐????好耐耐...
直到你明白我有幾愛你....出自---->森之愛情!!!!
哈哈...我諗有人會明我講咩!!!!