1月2..係大黃蜂..!!!!開心...不過我培唔送唔到你回家個心好唔安樂....sorry!!!!(欣)
1月3..丹丹入院..心痛..我通頂入瑪麗培她9個鐘...見你好辛苦..心都頂住頂住....!!!!
1月5丹丹..嚴重左..唉....我都好似咩都幫唔到..心情不安!!!!痛
1月3...本來可以同你食飯都唔得啦....對唔住..我又食言!!!!唉
次次你要我既時間我都...對唔住..(欣).我真係冇用!!!!
工作上係我可以令自己快樂d...因為我個個月都有進步
今日..得我一個...公司..做到我死咁....累...
我在唔早d休息..我諗我實發作..死左都唔奇
多謝..浩然..聰哥...!!!!
|