其實一直以嚟我真係好傻 日日工作嗌生嗌死為左佢去買Dior 佢話你噉先至愛我 唔係名牌就唔好送畀我 唔係Benz就唔好嚟接我 冇記者跟又邊個會影我 陳冠希話呢啲咁嘅女有冇搞「嘟」錯
胃出血...好耐都冇咁...
thx..黎探我既人....希望我5好在成日入院...
3月了搵$$$$.....寄情工作!!!!
琴日做左衰人...哈哈....
又食又拎!!!! 睇住黎!!!!
$搵$...開始了