| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
|
|
| **傷心****開心** |
|
哇哇哇哇!!!!
今日都吾知佢做咩...冇端端嬲左我牙!!我係MSN ADD佢,,,佢又吾理我!!我SMS佢..佢更架冇理佢..我同佢Say [[SORRY**SORRY**SORRY**SORRY**SORRY**SORRY**]]
今日係IS堂有中英劇團來學校表演..好好睇架...又搞笑**搞笑得來又有意義架^^有個男既人佢好得意架,,,佢最搞笑..我地班係到睇邊哈哈咁大笑牙!?!返到課室都係係到講牙!
上堂好悶牙!!日日都係到講書,,悶到死牙!!不過聽日就吾同喇!!上地理堂好開心!MS Lam堂好好笑!%%又開心牙!,,$
車車車車!!!聽日有課外活動!!好悶架...冇野玩!!最恨架喇!!
返埋聽日吾洗返,,,太正喇!星期日同Lily可能去荃灣睇比賽**吾知去吾去牙?睇下先...!!
今日放學先搞野.. 謝兆聰係到玩推一推莫偉康..莫偉康成個人撞晒D野...謝兆聰勁大力牙?!
我發覺班D同學依架好搞笑...好好玩牙!!
|
|
| 刊登時間:2006-11-09 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
:`\+◆無奈我和你 寫不出結局||!|.° ×﹏失去是我的詞語*拋棄是你的專利◆
___`★"就是喜歡上堂偷偷愛著你"]]]...*:↗.×,即使我流淚\▁ ×。 也不容易給你看到。*°

« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 |
|