Rosanne○。°× の 日記板
Rosanne○。°× の 日記板
 
 
Rosanne1019

暱稱: ♥♥ S!U 盈 =]
性別: 女
MORE...

:: 最新日誌 ::

msn句子,,我自己第一...
好驚唔合格呀
多謝你呀!! 紅雨 !
今日又黑仔又好唔開心...
加油!!!


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天
加油!!!

今朝6:30起左身,,著哂校服,,搞掂哂,,

先得個7點,,咁就開電腦聽歌,,

跟住7:30倒,,落樓,,7:41個時到左,,

諗住要等王樂怡,,,點知兩個一齊到,,

等左一陣,,,亞嬋先開後門,,跟住都開始落雨啦,,

咁就一定唔洗早會,,咁就上去啦,,等左好耐,,

鐘sir先開咪話唔洗早會,,亞嬋先開門,,

跟住,,入到去,,俾何奶賢同鄭kai立串爆,,

跟住,,,math冇野,,唉,,va,,

做咪d毛筆,,悶死,,

個個死人chan太仲成堂痴哂線,,係咁鬧人,,

cven個個謝sir講野有時好笑,,有時悶爆,,

lunch去左卓爾居既kfc with 28,24 ,,

跟住林走,,見倒羅日熙係m記食,,

我都知今次唔方好野,,

跟住,,走時,,頂,,落雨,,3個kai子都冇帶姐,,

要林雨走,,一度俾個羅日熙講壞話,,一度林雨,,>v<

返到去306,, 睇setting 表,,同alex坐,,

算,,佢都冇乜野,,但係返到去既時候係勁亂,,

個個jackson係咁叫人打我,,我又搵人打佢,,

跟住個3堂冇野做,,好悶,,

放學,,要去電腦保習,,,4:30先放人,,

欣姐走左,,要自己返歸,,返歸之前,,同怡姐去左大興影math book,,

5點幾返到黎,,跟住今晚慘死,,

做功課,,溫書,,好多功課,,好多text呀頂,,

黃雪盈!!! 加油啊!!!我知你得嫁!!!  <<<< 好kai啊,,>v<

刊登時間︰2006-05-22 05:55 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 5 月 13 日  星期六   陰天
140問,,

001.最近喜歡的人:就係佢囉,,
002.最近喜歡的食物: 好多嫁喎,,
003.最近喜歡的飲品: 平果汁
004.最近喜歡的電影: 冇乜bo,,
005.
最近喜歡的歌曲: 為你打氣,, 夢幻組合,,變身派對,,八十塊環遊世界....
006.最近喜歡的運動:好多b,,, 

  007.最近喜歡的地方: 熱鬧個d地方啦,,
008.
最近喜歡的事情: 玩人地,, 

  009.最近喜歡的朋友: 全部我鍾意既都係,, 
010.
最近喜歡的品牌: 冇咩嫁喎,,靚就得啦,,
011.最近喜歡的課堂:  堂堂都唔太鍾意,,
012.
最近喜歡的Coffee 我都冇飲過,,
013.最近喜歡的衣服顏色: 黑白同藍,,
014.
最近喜歡外出的地方:冇bo,,
015.最近喜歡獨自1人嗎: 不嬲都唔鍾意,,
016.最近喜歡到m記還是kfc: 差唔多姐,, 
017.你試過因為1個人哭嗎? 緊係有啦,,
018.你試過傷害別人嗎? 有啊,,
019.你試過玩弄感情嗎? 緊係冇啦!!!!!!!!
020.
你試過愛上朋友的戀人嗎: 
021.
你試過講大話嗎:講過n咁多次
022.
你試過跟喜歡的人談戀愛嗎:   未啊,,
023.
你試過心碎嗎?我個心未碎=仲係度,,
024.你試過愛1個人愛得很深嗎: ys
026.你試過暗戀別人嗎: 成日嫁啦,,
027.你試過怕愛上別人嗎: -0-,, 未啊,,
028.
你試過比人暗戀你嗎: 唔知道,,
029.喜歡貓或狗:狗仔,,可愛個d喎!!
030.喜歡老鼠或4腳蛇有問題,,
031.喜歡可樂或是雪碧: 雪碧
032.
喜歡被吻的地方: 咀咀囉,,
033.喜歡被抱嗎: 都鍾意嫁,,
034.喜歡什麼水果: 好多,,
035.喜歡的天氣: 唔好咁熱,,唔好太cod,,
036.喜歡的國家: 日本,,,爆想去,,
037.喜歡的明星: Tis,,tpy,,hra等等...
038.喜歡的deinr:自己
039.喜歡的球星:一個都唔鍾意,,
040.喜歡的nba球星:冇喎,,
041.喜歡的藝人:個個都差唔多姐,,
042.喜歡的品牌:冇咩嫁喎,,靚就得啦,,
043.
喜歡的英文歌: 好聽既囉,,
044.
喜歡打日記或寫日記: 打啦,,
045.
喜歡男生或女生: 可愛,,得意既男仔,,
046.喜歡什麼類型的男/女生: 可愛,,得意,,識得哄我開心,,專一,,,
047.
喜歡牛奶嗎: ok啦,,
048.喜歡戀人對你說什麼:swet個d野,,
049.    喜歡怎樣的戀人:可愛,,得意,,識得哄我開心,,專一,,,
050.
誰會把你弄哭:衰人,, 

 051.誰可以令你開心: d好朋友同咪佢..... 
052.
誰可以令你改變:  佢掛,,
053.誰令你覺得煩厭:  煩既人,,
054.
誰令你放下尊嚴:下,,唔知喎,,
055.誰令你放棄自己:  唔知啊,,
056.你的最長1段愛情: 都冇拍過拖,, 
057.
你的最短1段愛情:都冇拍過拖,,,
058.你的最愛是誰:   x
059.你最懷念的1個吻我亞媽,,
060.
你最懷念的抱抱: 同d好朋友,, 
061.你最不想失去的1段愛情:妖,,都話未拍拖囉,,
062.
你最想要1個怎樣的戀人:  唔係答左啦咩,,
063.
你是1個執著的人嗎: 一時時啦,,
064.
你自我中心嗎: 都唔知你講咩,,,
065.
你會幫助別人嗎: 睇下咩事囉,, 
066.
你是好的情人嗎: 我鬼知咩,,
067.你是1個好的聆聽者嗎: 可以算係掛,, 
068.
你會為戀人而跟朋友吵架嗎:唔知bo,,可能會嫁,, 
069.
你暗戀別人時,會告訴別人嗎:睇下係唔係真係好鍾意佢囉,,
070.你相信會有一生一世的愛情嗎: 唔可以話冇,, 
071.你最信任的是誰: 好多嫁喎..
072.你最搞笑的朋友是誰:個個都係,,
073.
你最白痴的朋友: 好多,, 
074.
你最肥的朋友: 冇呀,,
075.
你最瘦的朋友: 冇,, 
076.
你跟誰番學: 王樂怡,,
077.
最信你的朋友: 唔知喎咁又,,
078.識得最耐既朋友:好多都識左好耐,,
079.呢排有咩係最搞笑:好多野都好搞笑,,,
080.
最清楚你的朋友: 都可以話係林曉欣,,
081.最有錢的朋友: 我自己啦,,,得未
082.
你最記得邊幾個fd電話:林曉欣,,
083.你最後接誰的電話:你好似講到我死左咁,,
084.你最後打給誰:  講都我好似死左咁,,,
085.
你最後吃了什麼: 薯片,,
086.你最後飲了什麼:水掛,,
087  你最後見到誰:我老豆- -
 088   最後跟誰出街:林曉欣,,
089 
你最後因為咩大笑:唔記得lo,,
090.  你最後買既野:唔記得呀,,
091.你最後把你弄哭的是誰: sr,,
092.
你最後msn/cq跟誰說話:樂怡姐,,
093.
最後send essage給誰: 林曉欣,,
094.你最後收到的message: 樂怡姐,, 
095.你最後1個voice ail: 冇,, 
096.
你最後聽的歌:為你打氣
097.你最後想起的是誰: 好多人w,,,
098.
你最後講的粗口: 仆街,,
099.你最想吃什麼: 食人,,
100.
你最想跟誰在1起: xx
101.
你最想去哪裡: 好玩就去,,
102.
最想忘記的事唔知,,
103.
你最想跟誰見面:個個都想,,
104.
你最想做什麼: 同佢拍拖拖,,
105.
你最想買的東西: 咩都想買,,
106.
你最想得到什麼:  ,,
107.
最想扔掉什麼: 唔想要,,但係又唔捨得掉既野,,
108.你最想吃的雪糕: mno,,
109.
你最想看的電影: 好多都好想睇,,
110.你最喜歡什麼顏色:藍色,,,
111.
你的戀人是誰: 你呀,,,
112.
你1天用多少時間睡覺: 8-9倒啦,, 
113.
你1天用多少時間看電視: 日日唔同,, 
114.
你1天用多少時間講電話: 唔知bo,, 
115.
你1天用多少時間玩電腦: 好多好多,,
116.你1天用多少時間出街:唔定嫁wo,,
117.
你經常跟誰講電話:芷君,,曉欣,,樂怡等等,,
118.你最討厭別人對你做什麼:太過份既野,,
119.你有沒有做1些後悔的事:  唔記得,,
120.你最憎自己什麼: 細膽,, 

 121.你遇過最傷心的事: 唔好提得唔得呀,,, 

 122.你最掛住: 個個都好掛住,,,可能佢囉,,
123.
你有沒有暗戀對象:有掛,,
124.你的暗戀對象知道你暗戀他嗎:佢知掛,, 

 125.  你會把唔開心掩飾起來嗎: 唔會,,
126.你會用什麼動物比喻自己:  諗唔倒,,
127.
會用什麼詞語形容自己:kai子,,白痴,,
128.你感到孤獨時會做什麼:玩電腦,,
129.
你會跟別人分享你的快樂嗎: 一定會,,
130.
你最貴的1對鞋是: 冇呀,,
131.
你最貴的1件衫是: 唔知,, 
132:
你最貴的袋是:唔記得,,個個都差唔多,,
133.
你save左幾多人電話: 爆多,,
134.你的床上有什麼: 好多野,,
135.
你會發脾氣嗎: 會!
136.
你的短期目標: 同佢一齊,,(哈哈,,你信唔信??!!)
137.
你的長期目標:  冇諗過
138.
現在時間: 6:30倒
 139. 你用 了多少時間完成:唔知喎,,
140.
是誰send給你:一個fd

刊登時間︰2006-05-13 06:35 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 5 月 5 日  星期五   陰天
好開心呀!!!!正爆!!

今日9點幾落去攞相機,,返到黎就係度睇小說,, 

 

睇睇下,,又到左11點幾,, 食完野,,5 ,,

 就落去等林小小啦,,,佢勁耐先落,,等等下落雨喎,,  

不停打俾楊臨昌個電話,,又冇人聽,,,  

 

打俾vik,,,佢話佢坐緊車,,,咁我地緊係坐車去啦,,,  

 

去到三x,,佢地係度,,行行下,,楊臨昌媽咪存車係度喎,,  

 

我地3個  哂嘴啦,,原本佢去我地坐車去,,咁唔通唔上咩,,  

 

落左車之後,,就去整bq d 野啦,,  

 

整完之後,,我地四個就唔鬼等曹sr,,,  

 

就燒燒燒,,, 楊臨昌不停咁燒,,燒完又唔食,,  

 

燒完啦我地四個,,,跟住楊臨昌走左出去食,,  

 

咁我同viky冇著鞋出左去玩,,,  

 

但係林曉欣著鞋出,,  

 

跟住我地四個係d沙度寫名,,,開心爆,,  

 

跟住玩到咁上下,,sir差唔多到,,  

 

我地上返去,,,,,我地勁爆,,腳行去洗腳,,  

 

洗洗下,,毛啦啦vicy大叫,,其實係aex係佢後面大叫,,  

 

跟住洗完,,我地著鞋個時,,勁爆笑,,

 跟住,,sr黎到,,我地就工成身退,,我地四個一齊行左去黃金海岸買左飲,,,

 aex佢買左支檸檬荸,,勁大支,,佢可以飲得哂,,,,,

 返到去,,佢地個個落哂水玩囉!!vcy佢仲唔知驚,,,

 仲落去玩,,我都怕怕了,,跟住,,我地3個行左去d遠d既地方,,

 坐左係度,,坐到咁上下,,我地返左去,,

 佢地仲係度玩,,我就攞部相機出黎影相,,但係d人攞d沙打我,,

 我唔影了,,,跟住我地3個都係忍唔氛,,唔著鞋出去玩,,,

 個個玩到痴哂線,,,落咪去游水tm,,

 跟住,,差唔多6點幾,,sr要走了,,

 佢問我地留唔留係度玩,,我地緊係留啦,,

 但佢話唔可以落水,,,,,

 跟住王樂怡話玩tod,,我玩左一次,,就唔玩了,,

 我坐左係石度,,超涼爽,,

 跟住,,,8點幾,,個個都走l,,

 跟住落左車,,我同黃敏婷去食野,,食完返左屋企,,10點幾l,,

 勁累,,勁眼訓,,,唔洗5分鐘,,,訓左l,,,

 好耐冇咁開心啦,,,第日再玩過就好啦,,,

刊登時間︰2006-05-06 01:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天
你地要加油呀!!!

一朝早,,做完功課,,玩電腦,,,

跟住,,又想去睇佢地打排比賽,,

但又冇人同我去喎,,一心諗住唔去啦,,,

跟住,,唔知點解同soe講左,,

佢話佢去喎,,咁我緊係去啦!!

2:15到左 7-11等佢,,,

上到去,,佢地開始了,,我地班得16出埸,,

我覺得好好睇,,但佢地都係lose左,,

唔緊要啦!!下次再黎過!!

跟住,,我地走了,,我地去左玩千秋,,

好好玩呀,,返到黎,,玩電腦,,睇書,,

睇15/16,,王子變青蛙,,

跟住,,,同人傾計,,

一點30分,,先訓,,

刊登時間︰2006-05-01 04:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天
好采,,最後冇事,,係心情差左小小

今朝9點幾起身,,一心諗住去沙灘,,   

 

點知一開電腦,,話冇得去,,咁就話2幾到屯市,,   

 

咁是但啦,,,我同樂怡1:0去左,,,   

 

我打電話盧銘康啦2點幾,,,   

 

係第2個男仔把聲,,(我都估倒係羅日熙),,佢叫我地去嗚琴,,   

 

點知,,我地真係傻,,去左,, 真係俾我估中左,,係佢,,   

 

跟住,, 盧銘康叫我地唔好走,,,我地係度等緊55 ,,

 

點知架車黎到,,佢都黎左,,

 咁就跟佢地行啦,, 盧銘康問我攞左我個電話玩,,  

我咁好人,,緊係借左俾佢啦,,,v

 又返到去屯市,,,佢唔俾返我丫,,w”  

佢話費時我走左喎,,,跟住,,去左許留山食野,,  

 

食完,,,跟住係咁問佢攞返,,佢唔俾丫,,-^-  

 

跟住,,我亞媽太好了,,,佢打黎,,  

 

盧銘康俾返我聽,,,我聽完即刻走,,,點知俾盧銘康捉住我個袋,,  

 

羅日熙仲攞咪我個電話tm,,  

 

我講左好耐,,佢都唔俾返我,,  

 

跟住,,行左出去千色個度,,佢玩我電話,,,  

 

盧銘康仲整我條邊,,我頂!!!!!  

 

我好火啦,,,跟住,,發火了,,  

 

我唔要個電話啦!!!!!!!跟住,,走左,,  

 

羅日熙跑過黎,,俾返個電話我,,  

 

我攞左個時,,都唔係好開心嫁啦,,,  

 

跟住,,同樂怡行左一陣,,搭車走左了,, 

 

跟住,,,我個電話好係壞壞地,,  

 

好采,,最後冇事,,,  

 

電話丫電話,,好采你冇事丫,,如果唔係,,真係死得人多了,,  

 

跟住,,返到黎5:0,,亞媽都返左黎了,,  

 

跟住,,睇電視,,玩電腦,,  

 

10點幾先食飯,,冇乜事了,,  

 

.: 提早左8山丫,,聽日要630起身丫,,  

 

        好采,,有專人接送,,  

 

        聽日一定悶死我了又,,

刊登時間︰2006-04-14 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]