今日個friend打黎約我去街..跟住咪叫兒陪我去囉!點知去到佢話要陪呀媽..話出唔到黎..俾佢放左飛機呀!!得返我地兩個好悶呀..跟住咪周圍行下..食下野囉!
行下傾下..跟住我地就返左山景煲煙囉..都唔知點解,平時最憎d野..而家都會去試下...會唔會又係因為佢呢??
佢d野我而家乜都唔想理唔想講啦!!