愛上某個人~就像打開了宇宙的黑洞~吸進去再回不來.
和大家一起分享...

每天有趣新奇..開心同傷心事!!!

認識不同的朋友們!!
Roy0428
暱稱: 紫星
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
完了...
唉..
這個空間..已經變哂了...
好耐啦^^
生日party!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 338
今日人氣: 25
累積人氣: 3640
站內搜尋
好友名單
2009 年 11 月 17 日  星期二   晴天


飲.. 鬱悶 分類: 未分類

飲酒好似成為左我放工既一種習慣..

每日放工都飲到夠先走...

飲到醉下醉下咁返屋企,,

之後開機...睇下有咩人係到,,,

唉,,,

每日都係咁,,,

我已經比人完全遺忘了,,

呢種感覺唔知係好定係唔好呢...

我都唔知....






訪客留言 (返回 Roy0428 的日誌)


bAbI_kwaN 於 2009-11-18 04:16 PM 發表:
路過-_-你被遺忘的程度應該少過我-.-我是在班一年都有人不知道我是誰的-.-因為我是無視人的存在-_-同時人地都是不知道我的存在 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janizyanz12 於 2009-11-18 03:45 AM 發表:
你冇比人遺忘咖`=]
小心身體啦 好嗎?
吾好再飲咁多酒..
醉了 只係逃避...
我識既敏龍吾係咁咖..

要支持住丫.. 有咩吾開心同我傾下啦..
雖然都幫吾到你d咩.. 但係人生吾一定永遠都如意咖嘛
咁順利既人生 都吾會有意義啦... 係咪?
我仲有30日就番hk啦` 到時約出黎 聽你訴苦,, ok?
努力丫 加油丫... =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]