2007 年 11 月 6 日  星期二


負荷

腳...有點殘廢!!還在傷風= =

早上回校沒什麼特別!!

早讀""PAYMOND又在發惡!!

ENRI""太悶了!!

MATHS""沒有特別

ENG""傾計傾到好開心=]

LUNCH""電腦學會...佢地練朗誦

點知我去到搭8左右...佢地仲未試過朗誦= =

失敗*999次!!

PTH""落HALL練...仆佢地個臭街...

太嘈呀!!練就練啦...嘈住黎練同唔嘈黎練都無分別!!

CHIN""默書= =...死人LU...

放學英文補習...

4點11先落得去...= =

男廁洗緊廁所!!...換唔到3 TIM

PAYMOND叫我同劉星入放波間ROOM(不是PE ROOM)換!!

PAYMOND:相信LING2,TING2唔會偷睇你地架!!

唔知邊個:下...唔知佢地會唔會架喎!!

練得無一個中就散...殺左好多球波

好想玩後排攻擊呀><!!

完左之後做左例行體能!!好慘!!

負荷唔到啦!!...聽日仲要田徑...

後日就跑4X4...大後日跑400M!!

P.S.不爽是我的[專用動詞]...!!

版權所有...不得翻[說]

刊登時間:2007-11-06 08:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單