| 負荷 |
腳...有點殘廢!!還在傷風= =
早上回校沒什麼特別!!
早讀""PAYMOND又在發惡!!
ENRI""太悶了!!
MATHS""沒有特別
ENG""傾計傾到好開心=]
LUNCH""電腦學會...佢地練朗誦
點知我去到搭8左右...佢地仲未試過朗誦= =
失敗*999次!!
PTH""落HALL練...仆佢地個臭街...
太嘈呀!!練就練啦...嘈住黎練同唔嘈黎練都無分別!!
CHIN""默書= =...死人LU...
放學英文補習...
4點11先落得去...= =
男廁洗緊廁所!!...換唔到3 TIM
PAYMOND叫我同劉星入放波間ROOM(不是PE ROOM)換!!
PAYMOND:相信LING2,TING2唔會偷睇你地架!!
唔知邊個:下...唔知佢地會唔會架喎!!
練得無一個中就散...殺左好多球波
好想玩後排攻擊呀><!!
完左之後做左例行體能!!好慘!!
負荷唔到啦!!...聽日仲要田徑...
後日就跑4X4...大後日跑400M!!
P.S.不爽是我的[專用動詞]...!!
版權所有...不得翻[說]
|
| 刊登時間:2007-11-06 08:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|