2007 年 10 月 23 日  星期二


I LOVE YOU

個題目係咪有好多聯想XDD

今日係SPORTS DAY第2日

今日有場張重要既比賽等緊我---400決賽

成晚起左身幾次...好緊張...!!

訓訓下...感覺到流鼻血!!=0=囧

今朝7點3就出左去...!!

唔記得左去到做咩了!!=]...

睇佢地跨欄...女丙好多忠社

男丙...忠社包辦頭2名...

女乙...LING2...男乙...思思...欄王輸左了!!

女甲唔識...男甲小鵬!!

之後又睇800M...好長既800M呀!!

一早著左短褲...準備跳遠同400決賽...!!

點知撞左...我放棄了跳遠...早跳就影響400M

遲下就唔會去跳架啦!!哈哈

見到KAWAI係到沈思...諗緊咩呢?!

原來係到諗點羸我=0=我太榮幸

到跑既時候...又是我的一貫作風...衝左先算!!

200M果時就同KAWAI,明俊平排了!!

100M起點就被追過!!...唉!!

跟住KAWAI 1分正,明俊1'02,我1'03

真係相差好少時間...唉...!!...

睇佢地跑3000M...烈日當空真係好XYZ!!

[加乘]跑第1XDD...個名好聽嗎?!

跟住傻謙第2,宏佬第3...其他人就俾人OUT左

因為妨礙比賽進行XDD...

跟住唔想出去...係社區傾計!!...

叫左TING2幫我買飯...仲未俾返錢佢=0=!!

遲D慢慢計XDD...都唔會走數架啦...

食完就落去排隊...排完隊換返短褲熱身

準備最後一場賽事...4X1既社際

曾家勇,尹少分別奪得丙乙兩組200M冠軍

4X1第4...但係仁社嚴重犯規...但無DQ!!XYZ

算啦...唔緊要...因為...仁社羸唔羸都唔緊要!!

愈來愈覺得自己好似社幹事!!...但都係果句

我揹唔起...但俾我簡多一次選唔選...我估我會選!!

宣佈成績果時...忠社男女乙丙都有獎

真係唔知點解!!哈哈!!

全場個人總冠軍:

男甲:KKK(2X分)女甲:嘉燕媽媽(2X分)

男乙:偉偉(28分)女乙:炒粉(23分)

男丙:曾家勇(2X分)女丙:XXX(2X分)

宣佈全場既季軍....儉社...

亞軍....禮社....未聽到果時真係心臟停頓左一刻...

冠軍...忠社....WOO...真係好開心...忠社十連冠...!!

我跟宏佬講...大家拎支旗半個圈...

我拎住支旗好興奮跑...真係好快XDD...佢地追唔到...

跟住跑左半個圈...遵守承諾...俾佢拎...

我跑呢個圈果時諗...忠社呢支旗...

係陸運會再大顯身價XDD

最後...忠社影相,班影相,田徑隊影相!!

好開心呀...今日...

忠社...我愛你 I LOVE YOU FOREVER!!

刊登時間:2007-10-23 07:13 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單