| 重創 |
今日有得練波...好開心=]
朝早好涼...正呀!!...
有學生會內閣介紹...3個
真係唔知點簡...
1:有LING2,TING2...但主席講野太口疾疾
2:天恩做主席...好流暢...無識人
3:一個會考29分既人...仲有曾經的忠社副社...仲有余生=]
真係好頭痕呀!!哈哈
唔理住...上到去都無咩野做...
英文QUIT...幾好...但錯好多=0=
小息...叫我俾錢---WING生日...
遲下或者俾啦...哈哈=]
跟住CL堂...NIP SIR好好人
好想去C班呀!!哈哈...
跟住小息...溫默書...
GEOG...唔想講...太煩
ENRI...默書...哈哈...心照啦...CATCAT!!
LUNCH同KAWAI吹水...幾好呀...
越野好玩咩?!哈哈...唔知佢地呀!!
跟住係PTH...係到做英文COMP...SOR呀!!MISS馬
跟住MUSIC...睇片...MEI係到大叫...哈哈
超過癮...有D低B...成隻DUCK俾隻狼生吞!!
跟住ECON...又係CATCAT...但呢個光明正大少少
哈哈...有DOGDOG TIM...俾人話我...><
仲有其他野打在另一篇---加上密碼
|
| 刊登時間:2007-10-09 08:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|