2007 年 10 月 9 日  星期二


重創

今日有得練波...好開心=]

朝早好涼...正呀!!...

學生會內閣介紹...3個

真係唔知點簡...

1:有LING2,TING2...但主席講野太口疾疾

2:天恩做主席...好流暢...無識人

3:一個會考29分既人...仲有曾經的忠社副社...仲有余生=]

真係好頭痕呀!!哈哈

唔理住...上到去都無咩野做...

英文QUIT...幾好...但錯好多=0=

小息...叫我俾錢---WING生日...

遲下或者俾啦...哈哈=]

跟住CL堂...NIP SIR好好人

好想去C班呀!!哈哈...

跟住小息...溫默書...

GEOG...唔想講...太煩

ENRI...默書...哈哈...心照啦...CATCAT!!

LUNCH同KAWAI吹水...幾好呀...

越野好玩咩?!哈哈...唔知佢地呀!!

跟住係PTH...係到做英文COMP...SOR呀!!MISS馬

跟住MUSIC...睇片...MEI係到大叫...哈哈

超過癮...有D低B...成隻DUCK俾隻狼生吞!!

跟住ECON...又係CATCAT...但呢個光明正大少少

哈哈...有DOGDOG TIM...俾人話我...><

仲有其他野打在另一篇---加上密碼

刊登時間:2007-10-09 08:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單