2008 年 4 月 2 日  星期三


N/A

今日少有的早上沒下雨

臨急臨忙地寫體溫表

ENRI""好多人俾衰人抽中講野

M濂同KIT好似講左3次...真係慘

MATHS""TSA錯左果兩題...

有一題係我的致命傷...

26/30像是很低...真的不爽

天才得10/30...= =

ENG""激嬲人...是我嗎?!

同袁佩琪講返小學野...

LUNCH""閱讀分享...

3A第一個人...我欣賞佢

我超中2 三分球神射手

超超超超好睇=]

跟住我同劉星俾人話= =...好彩無點名話我地

CHIS,CHIN*2""應承了自己要努力聽書=]

放學""打波...打到落雨都未捨得走...

射波差少少羸劉星...

假如我肯炸佢板就得XD...

但我唔似天才咁狗...

發現尋日無寫放學去左打波...

尋日有人黎撩鬥波...唔係出到最勁果班都羸唔到= =

但係佢有無用心打呢?!我真係唔知...哈

下雨天總是不好天

刊登時間:2008-04-02 08:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單