2007 年 9 月 7 日  星期五


星期5...

又到星期5...朝早...

早會超耐...有N個人暈左=0=

上到去第一堂係H.E...好似吹水多D

跟住上左兩堂就小息

等上MATHS...好難呀!!

跟住上...MUSIC...

KM教返真係好...但想試下俾MISS LING教!!

哈哈....搶左MEI隻狗...!!

跟住佢話LUNCH前會拎返...

小息放左係個櫃到...

佢搵唔到...但最尾都俾佢搵到!!

跟住...上BIO...MISS鄭教=0=!!

講左好多古仔...!!又入左BIO LAB介紹下入面!!

LUNCH落左去差波...

跟住上GEOG...MRS.SO教...好似好好人咁!!

唉...放學去左打波...係學校打完就去711...

買左D野食同飲就出返去同班F.6

佢地都無心機打=0=...

我地太差...?!...唉!!

刊登時間:2007-09-07 06:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單