| 星期5... |
又到星期5...朝早...
早會超耐...有N個人暈左=0=
上到去第一堂係H.E...好似吹水多D
跟住上左兩堂就小息
等上MATHS...好難呀!!
跟住上...MUSIC...
KM教返真係好...但想試下俾MISS LING教!!
哈哈....搶左MEI隻狗...!!
跟住佢話LUNCH前會拎返...
小息放左係個櫃到...
佢搵唔到...但最尾都俾佢搵到!!
跟住...上BIO...MISS鄭教=0=!!
講左好多古仔...!!又入左BIO LAB介紹下入面!!
LUNCH落左去差波...
跟住上GEOG...MRS.SO教...好似好好人咁!!
唉...放學去左打波...係學校打完就去711...
買左D野食同飲就出返去同班F.6打
佢地都無心機打=0=...
我地太差...?!...唉!!
|
| 刊登時間:2007-09-07 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|