2007 年 5 月 24 日  星期四


食藥後傳+cce proj.

尋日睇e生...

食藥...有好多=0=!!

有一種藥要咬碎...!!

最憎...但係...!!

隻藥係薄荷味...幾好呀xdddd

e生寫字叫我去那打素e院...!!

小事姐...但係好多隻有咁多人關心我...=]

今日去左健home...

諗住玩瑪奇...點知我係礦城...佢部機係礦城就hang=0=

但係我部機唔會再hang...

因為原來係顯示卡有問題...我阿哥拆左lu!!xdd

跟住係健home玩winning...同高達!!正呀...

跟住用心做野...天培兄係到玩=0=

大功告成!!!5點20分就走=0=

跟住同天培兄係bus到吹水!!

同佢講野...俾佢講到o哂!!!

刊登時間:2007-05-24 07:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單