2007 年 5 月 11 日  星期五


不再平凡

今日朝早都係好熱

都係要集會

第一堂va...

畫雞皮畫到出神入化

哈哈...雖然佢無返

簡直係似得十足

跟住ERE堂要分組

miss ling...話雞皮入我組

唉...果時心情低沈

但係好彩...嵐同天培兄係我組...

跟住就唔洗同雞皮一組

哈哈!!xdddddd

跟住就maths堂

ccy佢地想玩野=0=

呢兩堂掉左去406室...

都無咩聽書

因為我覺得maths唔洗聽=0=[串!!]

但係上緊堂果時...

無意見到....有種心痛既感覺

lunch更加心情煩燥!!

跟住落左去打波...

同班f3打...覺得自己唔係以前好廢果個我

跟住pth堂...悶左成堂

chin...係到睇本思維既書=0=

本書好吸引到我

好多topic好正架!!xddddd

1+1唔係=2

哈哈....但係唔排除係2...!!

刊登時間:2007-05-11 05:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單