2010-07-05 分類: 未分類

琴晚同某草講,我要通霄,頂到返學="=

差唔多2日冇訓過=____="

早上返學重好精神

返到去話做咩試後活動

原來系比我地踢下波,打下藍球,同班Friend吹下水聽下歌

本來同旭皓And寧系操埸吹水,之後太熱,入左禮堂聽某陳歌手唱歌

之後我又出左去,坐左陣,上網睇Yt

又返返入去

放學就去文屋企Hea坐,,1點去西九食M記,好多人-___-`

之後上去返野歸家=]

全日著住件冷衫,又唔系覺得太熱Bo=]

不過就狂打哈次


本來今日想返小學既,點知又搞到咁晏= ="

唉-_____-`

發表時間:2010-07-05 04:16 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rto300
暱稱: ` 長期 懶²★;!.
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客