|
| 2010-07-05 |
分類: 未分類 |
琴晚同某草講,我要通霄,頂到返學="=
差唔多2日冇訓過=____="
早上返學重好精神
返到去話做咩試後活動
原來系比我地踢下波,打下藍球,同班Friend吹下水聽下歌
本來同旭皓And寧系操埸吹水,之後太熱,入左禮堂聽某陳歌手唱歌
之後我又出左去,坐左陣,上網睇Yt
又返返入去
放學就去文屋企Hea坐,,1點去西九食M記,好多人-___-`
之後上去返野歸家=]
全日著住件冷衫,又唔系覺得太熱Bo=]
不過就狂打哈次
本來今日想返小學既,點知又搞到咁晏= ="
唉-_____-`
|
| 發表時間:2010-07-05 04:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 127 | »
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|