e排好煩好多野搞所以冇打blog 第一件事:我細佬生日xd 第二件事:練結他 第三件事:溝女
琴日同個fd飲天光借酒澆愁丫 之後訓左 起身個頭痛到咩咁 之後又同個死仔&佢個妹挽will 輸到死吓死吓 再去左另一個fd屋企挽