RxKo
暱稱: .....
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
每月文章
最新文章
VERTEX OCAMP
ECESS OCAMP
TEAM 7!!!
black label=]
遊船河
文章分類
全部 (57)
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 61
今日人氣: 9
累積人氣: 5547
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


中7聖誕party 分類: 未分類

咁快就已經係中學生涯最後一個christmas party

時間過得好快....

 

今日個表演

雖然一開始出左D問題

但都算係咁

都開心既

跟住就party喇

玩左估歌仔

大電視

之後開口中

係最唔好玩

冇技術可言

早知我講個GAME出黎

玩我個個仲好-.-

之後再去玩閃避球

始終沙灘玩正D

再玩糖痴豆

玩到悶...

最後又係踢波

果然踢球先係正

 

我份咁正既禮物最後比左呀毛

跟住拎番份差唔多既野-.-

係學英文字母個D黎

今年收到2張聖誕卡-.-

少過上年

雖然我冇比過人....

聖誕卡只不過又係借一個機會講D平時唔講出口既野

不過心意黎者

 

講唔講出口其實只係純粹儀式

但一定唔係我衰既原因

所以唔關淆唔淆底事

個女仔對你有冇野

你實feel到

等如你對佢有野

佢都會feel到

好似呀毛同connie

大家都feel到有野

講出口只係正式既程序

但現實有幾多可以係2個都中2對方

你睇方志強同+2

無論做幾多都改變唔到咩野

佢都唔會選擇你

我明白志強既心情既...

 

有時真係唔識點同人溝通

可能你地醒喇

你地講D野咁高深

我真係理解唔到囉

可能係我蠢 反應遲鈍喇

 不過算

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 RxKo 的日誌)


RxKo 於 2010-12-22 10:48 AM 發表:
其實唔關嫩唔嫩事-.-
只係有人講起
咁咪純粹回應下
都唔關有幾多聖誕卡事
只係講下者
果個人收到我份野好想打我-.-

P.S 我成日收好人卡架啵
想同我鬥多?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



myfriend1117 於 2010-12-22 01:44 AM 發表:
傻既..我不知幾威...
同嫩豆無得比
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikkyshow 於 2010-12-22 01:43 AM 發表:
....你咪又係一樣好嫩..XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



myfriend1117 於 2010-12-22 01:42 AM 發表:
呀豆...你還是太嫩...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikkyshow 於 2010-12-22 01:42 AM 發表:
果個人拎到你份禮物之後有咩反應??

豆豆 你係唔係仲為果件事而唔開心呀?
睇開D MA~
唔巧唔開心啦..
雖然我覺得你同佢一樣都咁嫩..(偷笑=*)

豆豆~
見你咁想要..
我就送張聖誕卡比你啦..
但係我唔知我會寫D咩係入面(偷笑*)

PS: 我係幾年都冇收過好人卡喎..XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikkyshow 於 2010-12-22 01:39 AM 發表:
佢拎到你份禮物之後有咩反應....

豆豆..見你咁想要..
我送張聖誕卡比你啦^^..
但係我唔確定我入面會寫D咩係到(偷笑*)

豆豆..你係唔係仲為果件事而難過??..
其實你同佢咪差唔多 還是太嫩..
嫩豆+嫩豆 結婚發芽啦你地 (偷笑*)

PS:我係幾年都冇收過好人卡..(偷笑*)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



myfriend1117 於 2010-12-21 10:25 PM 發表:
每個人都有佢既死穴,
或者係叫做唔擅長既事.
自問努力過,付出過,
就算了,
人夾人緣,
無必要再為一些得唔到既野而難過.

ps.我幾年都無收過一張聖誕卡.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]