RxKo
暱稱: .....
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
每月文章
最新文章
VERTEX OCAMP
ECESS OCAMP
TEAM 7!!!
black label=]
遊船河
文章分類
全部 (57)
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 61
今日人氣: 2
累積人氣: 5520
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 16 日  星期六   晴天


考完!? 分類: 未分類

就黎考完

要PLAN下大計@@

工就番更架喇

25號上堂

上一個星期

又要等多個星期

因為ORAL

SOSAD

 

考完個個星期更係要玩先喇

 

22號就去惠州玩

玩2日到

最好去埋深圳

唔知得唔得-.-

 

呢個假期目標

1 操大隻D@@

2 學煮野食

3 學投資

4 學日文

可能仲有

但諗唔到住

唔知做唔做得到呢

希望我真係肯去做-.-






訪客留言 (返回 RxKo 的日誌)


myfriend1117 於 2011-04-18 12:45 AM 發表:
1 3 4 我都想學.
2既我試食算.

不過,都係玩重要d.
同埋...記得請食飯!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]