RxKo
暱稱: .....
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
每月文章
最新文章
VERTEX OCAMP
ECESS OCAMP
TEAM 7!!!
black label=]
遊船河
文章分類
全部 (57)
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 61
今日人氣: 4
累積人氣: 5499
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 7 月 10 日  星期日   晴天


2011-07-10 分類: 未分類

岩先dump晒中67既PP

WORKSHEET

自從高考完就一直放左係度

望見呢D野

我呢2年係度做更D咩

不過算啦

我都係唔會RE

 

有時真係唔知係度拼什麼

呢個過程又辛苦 又累

仲要見唔到成果咁

就算拼到又點 拼唔到又點

真係有時唔知係度做咩_野

付出左努力冇回報咁

比番D甜頭都好呀

係咪? 唔係既話好很沮喪

_你 迫我永不言敗者

 

個男仔好似放棄左

其實係個女仔無心

77就話追女仔唔可以咁高調

唔通真係高調冇好下場?

學ISSAC話齋

搵到岩為止

洗為E家呢個煩?

岩唔岩先@@






訪客留言 (返回 RxKo 的日誌)


lmsmichelle 於 2011-07-11 07:29 PM 發表:
完全同意成篇野!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



myfriend1117 於 2011-07-11 12:20 AM 發表:
高調唔一定無好下場
例子唔想講..
要等遇到岩既唔知要等到幾時,
加上呀豆要求咁高,
不過,的確無謂為左得唔到既野而煩。
===========
你要相信而家既付出所帶來既收獲唔單止係眼前,更係遠至未來。
===========
BTW...有岩我用既AL野唔好掉住:P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]