好正呀,星期五果日去完沙田,就同b雅,鱈鱈到鄭曉彤屋企玩,
唔單止,我地仲係彤屋企過野,我地仲玩佐好多野,
但好可惜嘅係,鱈到佐11:4十幾分就走佐,
我地係鱈走佐之後,係到玩玩玩,玩到五:00幾,就分
但好慘,因為我五:00幾,分到7:00幾,就冇在分
之後我地玩到星期六下就先走