||■:: °其實我一早已把你當成我的朋友+`'*
`*,,''\是損友也沒關係-+く
今日我又想唔返學啦...次次起身都係咁....唉...好釆冇一次係黎真既姐..
凍左好多呀今日....d風係透心嫁......=0="
冇交英文作文呀.....唔記得左帶返屋企.....but好似係唔見左.....
唔多想打尼篇野呀.....好悶呀......=/\=
冇得打波....because要maths功輔呀......
兩個鐘都係到做maths....悶悶呀=3=
放個陣竟然落弄雨呀.....凍上加凍呀~~~~>~<