||■:: °其實我一早已把你當成我的朋友+`'*
`*,,''\是損友也沒關係-+く
今日本黎打左勁多野嫁......冇啦啦按錯一個製....冇哂呀d野...
成百幾字係度嫁.....妖!!!激鬼氣呀>x<唔打啦.......
打到手軟呀果篇野...一下就冇哂d野!!!