| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2010-03-18 |
|
今日 幾好
放學 好hea 咩都冇做過 -v-
放了手的氣球 當發覺它吹走了很遠 就不要再找尋 我自問我自愧不如
當初彷彿好似前天 回憶我一一心中都記清楚
只可惜當天太快已消逝 快樂時光就此飄過
|
| 發表時間:2010-03-18 07:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bbtimb 於 2010-03-18 10:25 PM 發表:
食香口膠真系會無咁眼訓架 ? _ ?
|
網主回覆
係呀
我食左3日
3日上堂都冇訓過 -v- Posted at 2010-03-19 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我係 sally hui (你冇話一定要中文名 -v-)
你好似係4號(我應該冇記錯) Posted at 2010-03-19 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你小學同學 -v-
你都唔記得嫁喇
6A13 Posted at 2010-03-18 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|