|
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
| 期待呢 !!! >33< |
分類: 未分類 |
聽日整頭頭NA...!!!
有D 緊張...希望唔好整得太樣衰喇 !!!
>V<,,
|
|
|
乜你都整左頭丫..
我都有丫..
不過D頭髮都生番LO..
HAHA
|
|
|
hi我又留你言喇!你整左頭頭,我會唔會唔記得你架?
你見到我要大叫阿媽喎!知無?
係喇,下年我地一齊返學架!唔好唔知起身呀!
|
網主回覆
呀媽...整左個頭姐...唔係整容BO..
唔駛驚唔認得我GE...KAKA">V<
我咪又係果個衰樣...!!! 化左灰你都應得我架喇 !!
放心放心...
Posted at 2006-07-17 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都整左頭頭啊!!,, 唔知theresa整完頭頭係咪都係咁令女呢!?
|
網主回覆
你個周曉曈呀....又係度賣口乖...!! >V<!
你要記住 !!! 我點整都唔令女的 !!
又話俾相我睇....係咪呃人架.....>/\< Posted at 2006-07-17 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|