SABOR
暱稱: 死神
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
~~~
通告
~~
分班
動漫節
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB
毛梓昕
王詠琪
何佩瑩
李智豐
邱子豐
為為
梁鎮峰
張倩恩
梅君麒
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 31
今日人氣: 13
累積人氣: 1490
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 5 日  星期四   陰天


放榜前的第5天 不安

         平平無其的一天,卻很有意義,因為仲有五日放榜,仲有seven  days畢業,仲有seven  days就要同相處六年的同學講bye bye,所以everyday都好珍貴。

 

                 今日,真係好平平無其,我正係食左2daddy係日本買番狸既香蕉cake,做左2AT,miss  san 派左d  file,就係咁。真係希望12thJuly唔好狸,咁我就可以同d同學永遠一齊。

 

 

刊登時間:2007-07-05 02:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 SABOR 的日誌)


dobie 於 2007-07-06 03:11 PM 發表:
HI..吾好尼就好喇!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SL0806 於 2007-07-05 09:38 PM 發表:
I am the first time to visit your blog..我都so amazing''=]=]哈哈''我估唔到你都有blog*﹏*
我都唔想畢業ar''but時間唔會等人..好好珍惜''fds forever..[:[:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]