| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
第一次,也是最後一次  |
今日朝早返左學校參加畢業崇拜,Miss San揀左我做詩班仔,唔係c班仔,係詩班仔。第一次去學校隔離既教堂,亦都係最後一次,因為間教堂就離要拆la 。今日仲有兩個最後一次,就係最後一次著件白色校服&最後一次同同學一齊集會。啊,亦係我第一次係星期日返學,仲有好多野都會係我既最後一次la,仲有兩日就放榜,放榜之後我地就會各散東西。
|
| 刊登時間:2007-07-08 10:45 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
PriSciLLa 於 2007-07-08 06:16 PM 發表:
唉...你宜家先黎珍惜最後一次會唔會有d 遲呢?
不過你個樣d 幾upset by 我地畢業,就算你啦~!
放榜我真係勁緊張羅!~希望得啦!~
係呀,學校真係要拆啦,我地既回憶就此劃上句號嗎?!~
|
|
|
同意呀" 真係好多既最後一次...咩個禮堂要拆咩?!...唔係學校姐咩??
不過要過去既始終要過,,要拆既始終要拆 *]] 算把啦你...
|
|