SABOR
暱稱: 死神
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
~~~
通告
~~
分班
動漫節
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB
毛梓昕
王詠琪
何佩瑩
李智豐
邱子豐
為為
梁鎮峰
張倩恩
梅君麒
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 31
今日人氣: 14
累積人氣: 1491
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


第一次,也是最後一次 驚訝

                    今日朝早返左學校參加畢業崇拜,Miss San揀左我做詩班仔,唔係c班仔,係詩班仔。第一次去學校隔離既教堂,亦都係最後一次,因為間教堂就離要拆la。今日仲有兩個最後一次,就係最後一次著件白色校服&最後一次同同學一齊集會。啊,亦係我第一次係星期日返學,仲有好多野都會係我既最後一次la,仲有兩日就放榜,放榜之後我地就會各散東西。

刊登時間:2007-07-08 10:45 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 SABOR 的日誌)


PriSciLLa 於 2007-07-08 06:16 PM 發表:
唉...你宜家先黎珍惜最後一次會唔會有d 遲呢?
不過你個樣d 幾upset by 我地畢業,就算你啦~!
放榜我真係勁緊張羅!~希望得啦!~
係呀,學校真係要拆啦,我地既回憶就此劃上句號嗎?!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jeff0806 於 2007-07-08 10:58 AM 發表:
同意呀" 真係好多既最後一次...咩個禮堂要拆咩?!...唔係學校姐咩??
不過要過去既始終要過,,要拆既始終要拆 *]] 算把啦你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]