今日早會勁熱...變態(朱小雅仲話唔講森美佢會訓著...點訓呀姐姐??)
(佢依家唔知點解狂笑...痴左線)
俾MISS 梁叫左做亮哥同亮仔== ''
我應該點叫你呀MISS?
MATHS 咁就完左 一課...勁快.....
世史堂可以令我地班第一次團結地....訓覺= =''
我就唔係隁幾團結囉..
真係有人訓著左= ='
仲要俾長見到XD''
一打鐘成班都即刻收書XD
陳德森把聲同樣有令人沉睡既能力
成組人都睇唔到個幕寫緊咩= =''
KAI哥好似睇到XD
放左學去羽毛波 選拔...做總務=='
見返上年呀BELL 帶果兩個女仔....
|