今日....
返左學校學小提琴......
7:30就要起身.....(因為8:30要返到)~\[]/~
(次次都要咁早返!)
阿sir今日好燥......
拉錯少少就.....
狂比佢鬧....
(變態!)
放左之後....
就林住返屋企....
佢早唔落雨....
遲唔落雨...
係都要我一出校門就落雨...
重愈落愈大..... =3="
之後就係屋企趕功課......
-------------------------------------------------------------------
通識差一本書....
我搵到本全球暖化.....
點知佢話待上架...兩日後先借得......."
唯有同佢預約...(預約成唔成功都照收錢!~/[]\~)
佢話到時會有書信通知...."
(即係等既唔只兩日啦~)
點解唔可以電話通知喎 ~/[]\~
咁我等到幾時呀...."
|