蒙.下、記
2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


~4/8~ 分類: 未分類

今日....

返左學校學小提琴......

7:30就要起身.....(因為8:30要返到)~\[]/~ 

(次次都要咁早返!)

阿sir今日好燥......

拉錯少少就.....

狂比佢鬧....

(變態!)

放左之後....

就林住返屋企....

佢早唔落雨....

遲唔落雨...

係都要我一出校門就落雨...

重愈落愈大..... =3="

之後就係屋企趕功課......

-------------------------------------------------------------------

通識差一本書....

我搵到本全球暖化.....

點知佢話待上架...兩日後先借得......."

唯有同佢預約...(預約成唔成功都照收錢!~/[]\~)

佢話到時會有書信通知...."

(即係等既唔只兩日啦~)

點解唔可以電話通知喎 ~/[]\~

咁我等到幾時呀...."

 

 






訪客留言 (返回 SANDYha 的日誌)


sumbabi 於 2009-08-05 09:51 AM 發表:
-`★寶 唄 ` 黎 啦.........`.cM f0r you``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sumbabi 於 2009-08-05 09:51 AM 發表:
-`★寶 唄 ` 黎 啦.........`.cM f0r you`` .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiikiki 於 2009-08-04 09:13 PM 發表:
頂個丫sir肺l0r-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

頂完佢.....我驚我堂都冇得上"
Posted at 2009-08-05 11:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TunGTunG_215 於 2009-08-04 04:44 PM 發表:
c0mment`!=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Li_Erica 於 2009-08-04 04:43 PM 發表:
c0mm3m+ f0r y0u ~
plz 回 `!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waywayer 於 2009-08-04 03:42 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Joy_siu 於 2009-08-04 03:23 PM 發表:
 CoMmEnT 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yhy127 於 2009-08-04 01:46 PM 發表:
c0mm3nt:)
要回牙:$`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





SANDYha
暱稱: 蒙.下
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~21/9~
~11/9~
~31/8~
~29/8~
~27/8~
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 247
今日人氣: 24
累積人氣: 1994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed