............
前日同家姐去左睇戲{New Moon}....'
[有D悶..但係第一集做得比呢集好好多]...."
{失望} 虧我期待左咁耐=3333=
雖然唔知{阿凡達}講關於D咩...."
不過大家都話好好睇.....'
搞到我都想去睇添..."XDD
唉唉...."
Hea左幾日...."
又係時候要做下D討厭既功課=3333=
I Hate Homework!!!!!!