2010 年 7 月 28 日 星期三  |
| ~28/7~ |
分類: 未分類 |
今日....
終於去左剪頭髮.....
唉`
又剪7左......
睇黎呢幾日都唔洗見人嫁啦~
呢排睇緊《Hetalia》....
好好睇!!
超鐘意 日本 同 英國 !!!!

︿日本

︿英國
滴答、滴答、滴答..最喜歡落雨天!!!!!!
|
網主回覆
睇意呆..睇到笑死 XDD
一集得五分鐘多D.....一日點會睇唔曬 =v=+ Posted at 2010-07-29 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|