2010 年 8 月 4 日 星期三  |
| ~3/8~ (補*) |
分類: 未分類 |
今日.....
去左動漫節....
3點幾出發....
黑執事第九集終於出左.....
買左唔係好多野.....
目標:小賽!! XDD
無小賽 figure 買!! /口\ ( 失望
我的收獲 :

|
|
|
{*:cOmmEnT FoR U..:;] 黑執事!! (k)
|
網主回覆
黑執!!!萬歲!!! Posted at 2010-08-05 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ccanna 於 2010-08-04 02:56 PM 發表:
順便說, 黑執vol.9睇到我喊..t_t
|
網主回覆
我都係...
小賽佢其實係咪真係死左.....希望唔係啦~ /口\ Posted at 2010-08-05 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
s03024 於 2010-08-04 12:55 PM 發表:
本身我都想買黑執事個個吊飾,但係都係買左立體西雅爾個個....
|
網主回覆
我都林應該買立體定平面....不過怕立體會脫色 Posted at 2010-08-05 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|