SANX2 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
SaNx2
昨天和今天都很幸福。明天也許會哭泣,但後天一定又會笑的。
生命就是這個樣子。
不管發生什麼事情,只要不捨棄希望,明天一定會來的。
我 的 資 料

暱稱: SaNx2
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
求婚大作戰 + 千との千尋...
發現一個事實 + House...
終於...
第一次...
太感人啦!!!
日 誌 分 類
全部 (71)
DIARY (69)
LYRICS (2)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 71
留言總數: 2
今日人氣: 48
累積人氣: 1943
RSS Feed
2008 年 10 月 12 日  星期日   陰天
溫書中﹒﹒﹒ 無奈

琴晚成三點幾先訓﹒﹒﹒
我GE眼袋越黎越嚴重啦﹗﹗﹗

今朝十點醒左﹐因為以為加旋大結局﹐點知唔係﹒﹒﹒
THEN睇料理新鮮人﹐松本潤好得意啊﹗﹗﹗

十二點﹒﹒﹒
玩電腦﹒﹒﹒

一點幾﹒﹒﹒
MAMI竟然咁早返黎﹐SO即刻熄機﹗﹗﹗

兩點﹒﹒﹒
整蛋碎三文治﹐好味好味﹗﹗﹗
但係MAMI唔識欣賞﹗﹗﹗

之後MAMI問我究竟有冇溫書﹖我就答︰緊係有啦﹗﹗﹗
其實我覺得佢係明知故問﹐可能想睇下我會唔會講大話﹒﹒﹒
對唔住﹗﹗﹗我真係講左﹒﹒﹒大話﹒﹒﹒

四點﹒﹒﹒
真真正正溫POA﹒﹒﹒
當我好認真溫書期間﹐DADDY同MAMI又嘈架﹐點解佢地一碰頭就會嘈架﹐
我真係覺得好煩﹗﹗﹗我最唔中意聽到人地講人閒話﹐但係自己又會講﹒﹒﹒
證明我好唔中意自己﹗﹗﹗

六點幾﹒﹒﹒
家姐返黎﹐THEN食飯LU﹗﹗﹗
終於唔洗自己煮+自己一個人食啦﹗﹗﹗
食緊飯時﹐同家姐嘈架﹒﹒﹒
真係好想殺人﹗﹗﹗都唔了解清楚就話人﹗﹗﹗

七點﹒﹒﹒
繼續溫書﹐唔想理任何人﹒﹒﹒

九點﹒﹒﹒
睇獎門人﹐好好笑﹗﹗﹗
THEN穎妍打黎﹐佢終於返黎HK啦﹗﹗﹗
佢幫我買左個NARAYA袋﹐好想睇啊﹗﹗﹗
佢之後話佢部手機都壞左﹐點解我地個個部手機都遭殃﹖我+家姐+MAMI+佢﹒﹒﹒真悲慘﹗﹗﹗


分類: DIARY
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 SANX2 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]