已經有好耐都冇打過日記啦~~ 耐到我都唔記得lu... 但今次上黎我已經整好左個 blog 啦,haha" 好閞心呀... 其實我平時都有寫日記架!!! 但係..我只係會寫底d特別ge事,因為如果日日寫"都唔知寫咩好啦~~!!