首先.要同你講聲對不起,是我的錯,也是自己的野蠻,ke~其實當初我都唔知自己點解會咁做, 你千萬唔好覺得我係玩你呀~因為我都唔知自己係到諗緊d咩??都傻傻地呀,自己成日都諗一套做一套, 我有時都好討厭咁樣ge自己呀... 終於過左個 test 週啦~哈"開心.真的很開心.但..測得超差,唉~今年真係好驚,如果升唔到班咁點算呢??