真係好過份,運動會快到,你地個個都話唔跑"咁算點wo~~玩哂啦!! 一個咁講,我可以接受,兩個都係咁講,咁我點呀??有冇人為我諗過呀!!!!! 唉~算啦!!點解自己可以咁"大頭蝦"架,早排先搵番隻手指(Usb)咁快又唔見左啦,心傷...