經過一個星期ge test ,個人都已經傻傻地架啦~~五六日重要比賽,唉~ 真想哭"今日知道左我一直都好想知ge野, 都唔知le個答案,到底係米我想要ge答案??經歷左咁多野,我都唔知自己係米想要咁... 4x100 and 4x400 都好似未盡我全力咁,so 聽日ge 決賽一定要加油呀...!!!!!