各位"抱歉呀...我部腦壞左,所以近掛都唔可以上,soory !! 考試快到啦,希望可以pass啦... 如果今年升唔到”咁米浪費哂我D努力..如果有人問我﹐你真係有努力過??我會答:嗯! 我覺得自己已經比上一年努力啦﹐加油呀!!