其實我係一個連d小事都會好在意ge人,其實你講過d咩,我都知"我都用心聽緊... 雖然每次我都好似好唔留心咁聽,但..其實我聽緊架!!! 知ma?? 以前"因為聽左人地ge話, 而做左d令自己勁後悔ge事,==" 希望張來唔會再係咁啦..加油~~