聽日"就係可怕ge到來,聽日"就係知道自己是否升班ge'大日子',我諗到左我地le個年級, 真係唔到你唔驚!!!! 當我重係初中ge時間,就梗係冇諗過le個問題啦~~話咁快"自己就讀緊高二啦~~ 但係..初中ge記憶,就似是昨日發生咁,嘻~~