好耐冇見啦~各位"再次上黎真係諗起唔少GE記憶呀!!!係LE個日記入面....包含左我GE開心,傷心" 係考完試後,希望各位都有一個幸福GE情人節and開心GE新年啦~~之後GE學期..各位高三GE同學仔"請加油啦啦!!!!