我想....做我的戀人"首先就係要懂得氹我,如果唔係....我一定會好唔開心!!!! 有時喜歡他,但有時卻討厭他" 的幼稚,其實我心裹也有令一個他"但....我與他" 也許...永遠也不會在一起~~!!!(無論‥你想愛誰,在你掌心裹...!!) 待續>>>>>~~~~~.........!!!!!!!!!!"""""""""******