夢與現實交錯之地
困於悲傷的籠子...在四周寧靜之下....
在夢中永遠沈睡下去...替別人承受痛苦...
還是在現實中面對著自己的痛苦?
緣如絲....糾結纏繞...
恰似愚昧可悲的彼岸花...
憤怒...哀傷...淚已盡....沈睡吧
SDK328
暱稱: 忍霧遙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死去死去死去死去死...
2008-02-20
2008-02-03
四十七ノ刻:聖誕假期
四十六ノ 刻:去呀屈屋企...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 17
今日人氣: 9
累積人氣: 1977
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


序ノ 章.游水 分類: 未分類

從新打過日記,lee度就係我既夢與現實之間既交錯地,

因為舊既日誌太耐冇打,所以開過一個新既blog.....

尋日朝早一起身就係咁下載日劇+動畫,

多得某家既起兒介紹lee個gogobox比我~~~~

真係之前好多想下載既野都有~~~~~(仍努力下載中)

係下載中途冇野做攤左係張床度,不經不覺地睡著左...

醒返之後先發現已經差唔多7點,即刻拾野然後出門口~~~

好到之後好彩呀晴,研姐同Dr•高佬仲未入場,都趕得到,

仍然都係不停咁比研姐玩弄於股掌,真係可怕O_O"....

游完水之後,Dr.高佬請左我地食乳酪,真不愧係博士!!!!!!!

學習游水程度:60%(未學技巧:換氣,蝶式,背泳)






訪客留言 (返回 SDK328 的日誌)


Avril~敏 於 2007-09-06 07:24 PM 發表:
個blackground好靚呀~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!!!!當然啦,零喎!!!!
Posted at 2007-09-06 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ZeTa 於 2007-09-01 07:56 PM 發表:
賀 : 新Qooza開張大吉 ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多D留言喎
Posted at 2007-09-02 10:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



某小山家的起兒 於 2007-09-01 02:23 PM 發表:
......你打錯左阿妍個名啦!!!俾佢知道,你又死得好慘了~~~~~
原來你咁多式都想學???
你死快D啦!不然,我就學得快過你家啦!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,打錯字tim,唔緊要,佢唔知既~~~~~
其實你會學得快過我都唔出奇,
好似我D咁既無聊人學野永遠唔會快.
Posted at 2007-09-01 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]