終於到左9月3號,正式開學既日子,
終於都轉返個種學校模式,
但係今日係車上面有個超大份既女人(我地馬登既人!!!!)
架車都冇位咁濟,佢都仲要迫埋黎,個人我唔計啦,
加埋佢個加大既巨無霸書包,真係想攞人命,仲要搞到車門關唔到先爆笑,
最後仲要講多句粗口,車門終於關到....
今年既班主任係發老溫同miss余...(普通組合,冇咩新意)
今日都係講埋D例牌野咁啦,最特別既係今次有2個外國MISS~
李寧幫其中一個頭髮曲曲既MISS改左個外號叫"佛祖"...
另一個我唔記得佢個名,唯有叫佢做MINA!!激瘦版!!(名字可能更正)
有點兒想知英文係邊個教,我會去邊組呢~~~
諗咁多做咩,過兩日咪知~~~~