夢與現實交錯之地
困於悲傷的籠子...在四周寧靜之下....
在夢中永遠沈睡下去...替別人承受痛苦...
還是在現實中面對著自己的痛苦?
緣如絲....糾結纏繞...
恰似愚昧可悲的彼岸花...
憤怒...哀傷...淚已盡....沈睡吧
SDK328
暱稱: 忍霧遙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
去死去死去死去死去死...
2008-02-20
2008-02-03
四十七ノ刻:聖誕假期
四十六ノ 刻:去呀屈屋企...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 17
今日人氣: 22
累積人氣: 1990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


七ノ 刻:為李寧作既金句 分類: 未分類

今日我收到包栗子,係lunch時候食,

個殼其實都幾難搞,不過都比我剝到一個完整~~

係lunch既時候,我同飯兜,鄧仲良,李寧係圖書館吹水,

一路都講緊iphone,之後講講下又講香港,中國同日本動漫比,

之後話李寧去畫動畫,我就爆左一句:返去設計波鞋啦!李寧!

之後鄧仲良同飯兜笑到死死下,李寧習慣左,所以講返笑話我地~

其實lee句野係視藝個時講會考,李寧想考設計,

於是我就借提發揮,結果造就左lee句名句~~~~~~

(關係:馬登李寧同體操王子李寧仲有佢個間李寧體育用品同名)

放學個時我同李寧都有令人笑死既野!

放學個時李寧突然比個扮超人既細路打左一野,好爆笑~

而我就係過馬路時候睇個天冇望到前面有柱而差D撞到某部位...






訪客留言 (返回 SDK328 的日誌)


yukina 於 2007-09-09 03:39 PM 發表:
唔係.....
因為佢地又放多左一日姐~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好在係睇緊求婚大作戰時候食晒,
唔係真係大件事
Posted at 2007-09-09 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yukina 於 2007-09-08 03:37 PM 發表:
栗子結果都有d變左,唔要得la~~~~~~><
不過你們已經吃左好多!!!!!thx~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你而家LEE句野,搞到我有d驚驚地喎!!!!
我成包食晒啦喎!!!!!!!
Posted at 2007-09-08 04:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]