呼~~~~終於都完成其中一集啦!!
星期六同日連日記都唔打,就係為左班馬騮!!
個兩日我都不停咁係度玩捉馬騮2,
故事講小翔(1代主角)捉番走晒去不同時空既馬騮之後,
小光(2代主角,小翔表弟)令馬騮再逃走,小翔咁岩去左旅行,
小光就要捉番去晒世界唔同地方既馬騮番黎..
玩左兩日終於都比我捉晒玩到100%!!!!
遲D又要用兩日玩埋百萬猴軍大作戰,睇黎有排對住d馬騮~~~
今日仲有一件事,我覺得自己好失敗,
見到你唔開心,我咩都幫唔到你,對唔住.........
唔好唔開心啦,快D笑番呀!! 給"小X起X"或"X山X奈"
佢係度做咩......=.=
咁辛苦....浸下溫泉啦~~~~