今日中文堂背書既時候發生幾件有趣事件,
吳仲亮背既時候每背一句就會講"係咪呀?"
感覺佢好似有陰陽眼咁.............
lee個時候我就問佢:你同邊個講野???
之後成班係度笑,之後到我背,幾經辛苦之下完成...
到西哥個時就爆笑啦!!!佢竟言將首詩改編!!!
佢將"東風夜放花千樹"改成"東方夜放芭蕉樹"!!!!
真係比佢笑死,之後lunch反被佢激死,
佢同鄧仲良一齊做數學,大家都係做同一份,我教既都係一樣,
鄧仲良教一教就識,但係西哥都係唔明!搞左鬼咁耐,
鄧仲良差就做晒佢都未做完第一題!!!!仲要扮勁話識做喎!!
最尾又係要借人地本簿睇..........
放學之後食野個時講緊哈佬喂D野,講講下提到西哥個時,
鄧仲良企一企起身,就搞到枱個杯茶倒捨左,
仲整到張嘉豪濕晒,之後食完野行到卓爾居時候,
講講下西哥,搞到我流鼻血,西哥唔通有詛咒係身???
LEE個係一個.........迷!!!!!!
|