夢與現實交錯之地
困於悲傷的籠子...在四周寧靜之下....
在夢中永遠沈睡下去...替別人承受痛苦...
還是在現實中面對著自己的痛苦?
緣如絲....糾結纏繞...
恰似愚昧可悲的彼岸花...
憤怒...哀傷...淚已盡....沈睡吧
SDK328
暱稱: 忍霧遙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死去死去死去死去死...
2008-02-20
2008-02-03
四十七ノ刻:聖誕假期
四十六ノ 刻:去呀屈屋企...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 17
今日人氣: 12
累積人氣: 1980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


十ノ刻:西哥既可怕詛咒! 分類: 未分類

今日中文堂背書既時候發生幾件有趣事件,

吳仲亮背既時候每背一句就會講"係咪呀?"

感覺佢好似有陰陽眼咁.............

lee個時候我就問佢:你同邊個講野???

之後成班係度笑,之後到我背,幾經辛苦之下完成...

到西哥個時就爆笑啦!!!佢竟言將首詩改編!!!

佢將"東風夜放花千樹"改成"東方夜放芭蕉樹"!!!!

真係比佢笑死,之後lunch反被佢激死,

佢同鄧仲良一齊做數學,大家都係做同一份,我教既都係一樣,

鄧仲良教一教就識,但係西哥都係唔明!搞左鬼咁耐,

鄧仲良差就做晒佢都未做完第一題!!!!仲要扮勁話識做喎!!

最尾又係要借人地本簿睇..........

放學之後食野個時講緊哈佬喂D野,講講下提到西哥個時,

鄧仲良企一企起身,就搞到枱個杯茶倒捨左,

仲整到張嘉豪濕晒,之後食完野行到卓爾居時候,

講講下西哥,搞到我流鼻血,西哥唔通有詛咒係身???

LEE個係一個.........迷!!!!!!






訪客留言 (返回 SDK328 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]