今日要番去學校同顏生諗稿!!
由於興致起+要做一做運動既關係,
於時我就攞左朋友部單車,向學校出發!!!!
一路踩呀踩~~~大約踩左45分鐘左右,終於都到左學校,
不過去到門口第一眼睇到既竟然係外星人,
真係嚇死人,好彩冇反車~~~~
上到自修室見到既就係呀晴同呀蚊,仲有係一個冇諗過會出現既,
就係妍姐啦~~~~~~~~~(冇打錯啦掛.......)
不過顏生仲未出現,半個鐘頭之後先見到佢~~~~
跟住就開始一路諗稿,跟住"明燈"既成員都入埋黎做野,
話說回來另一批爭學生會既"老馬"遲遲都唔見有行動.....
真係奇怪,但聽聞佢地會出秘密武器,究竟係咩呢....
哎唷!!篇稿仲未搞掂呀,要快D寫埋先得~~~