今日係好平凡既一日,西哥又冇咩爆笑野喎,
哎!!!!如果有d突發事件出現下咪好囉,
今日較為特別既,係個白痴光頭仔比我地話咁囉,
我諗如果真係開拖,唔係1打1,係1打5至6.....
如果要講真係特別D既,都唔可以話冇既~~
可以話係某家起兒既~~~~~~~~~
"世界奇妙物語~~侏羅紀的街市"
故事係點想知就問佢本人,不過主角冇某家既起兒...
真係怪呀!!!!!