LEE幾日都冇打到日記,原因係要做功課,
同埋星期六,日玩捉馬騮,所以冇打到,
今日要講既係兩記事,第一件事係怒,
原因係光頭仔,係旅遊堂個時,呀SIR播MORNING娘既MV,
係<<女子喧嚷物語>>,本來係一件好好好好事,
但係就比光頭仔個淫蟲破壞晒,成日發埋d淫蟲聲.....激死!!!!
雖然係咁,但仍冇減少我既興致~我唔會同連屎都不如既生物計較!!!!!!!
最樂在其中既可說是我和起兒也!連呀sir都睇出我既興奮~~~
當呀sir講話唔識分希美同加護個時,我好想講比呀sir聽點分,
我記得嫁!!!!下堂旅遊聊下呀sir先!!!!!!
雖然lee個mv個時冇愛佳,不過有紺野一個都夠晒~~~lee個就係一半樂~
另一半樂就係我同顏生既合作介紹北京既輕鬆式既講法算係成功!!!!!
我同顏生係負責北京遊學團班人入面做主持既其中兩位(仲有呀蚊同yuki)
我地係負責講北京古蹟,我地既目的係要以輕鬆手法講解北京古蹟,
令觀眾唔洗咁悶,雖然都想搞笑,但係以解悶為主!!
就算比人話kai都証明有人聽我地講野~而且反應都算唔錯!!!!!
之後到最後訪問個時因為貪得意想整蠱miss,
咁岩羅威龍令到有d冷場(起兒四處狂奔眾裡尋他千百度,搵到佢又唔講野)
正好有機會,當然唔可以放過,又可以解到凍~~~~~一舉兩得~~~
miss比我既突然其來攻撃嚇左一跳,而且成功解凍~~~
起兒都唔洗狂奔~~~~~最後成功完成~~~~
總括黎講:怒(40%),樂(60%)~~~~~~~
|