今日真係超善忘既一日,首先係唔記帶手提,
落到樓下又要返上去攞番,之後又留底左"鎖時",
去到屯門先知,唉......記憶力突然衰退......
視藝堂個時一路都係到整面具,
中途發生左令我覺得好爆笑既事,就係某起兒既狐狸糊塗症發作,
佢要攞"時"攞野,miss就話比佢聽直行最入右面既櫃,
但係某起兒迷失方向,以後可以叫佢""校園迷糊大王""!!!!
放左學之後先歸家一趟再去左關生屋企打邊爐,
係度打下機,吹下水,食下野咁,到左11點就返歸~~~~
為保本人安全,以下人士將被打格仔~